Przejdź do treści

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy zawarte w kodeksie cywilnym.

3. Reklamację należy zgłosić telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany w Regulaminie adres e-mail Sprzedawcy.

4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres UNIBELLA ul. Nadrzeczna 14, GD5, lok.B32, 05-552 Wólka Kosowska z dopiskiem "Reklamacje".

Back to top