FAQ
Kategorie
Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Podstawą do złożenia zamówienia w hurtowni internetowej jest dokonanie rejestracji na stronie unibella.pl poprzez utworzenie konta. Zakupów w hurtowni internetowej dokonujemy poprzez dodawanie interesujących nas produktów do koszyka.
W celu złożenia zamówienia należy potwierdzić wybrane produkty na stronie koszyka, a następnie wybrać formę dostawy oraz inne szczegóły związane z realizacją zamówienia.
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Możliwe są następujące formy płatności:
za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Przy składaniu zamówienia prosimy poinformować o tym fakcie w notatce do sprzedającego.
Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?
Numer konta bankowego widoczny jest na fakturze wystawionej do zamówienia, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
Jak zmienić moje zamówienie?
Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.
Gdzie należy podać dane do wystawienia faktury?
Przy składaniu zamówienia w notatce do sprzedającego należy wypisać wymagane dane lub wysłać e-maila z danymi na shop@unibella.pl podając nr zamówienia.
Ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?
Ceny podane na platformie unibella.pl, są cenami netto. Podatek VAT doliczany jest na końcu realizacji zamówienia w koszyku.
Czy mogę korzystać ze zdjęć umieszczonych na stronie unibella.pl w swoim sklepie internetowym?
Regulamin dotyczący praw autorskich wyjaśnia wszystkie zasady korzystania z materiałów zawartych na stronie.
Wysyłka i Dostawa
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Zamówienia złożone przez platformę unibella.pl realizowane są według kolejności składania. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24h. Zamówienia złożone w weekendy lub święta, realizowane są w w najbliższym dniu roboczym.
Jakie są koszty i czas dostawy?
Czas dostawy uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów. Państwa zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej.
Paczki do 30 kg:
40 zł za pobraniem.
Paczki wysyłane z paragonem: 40 zł.
Więcej informacji pod numerem telefonu naszej firmy :tel. +48 732 989 130
Rejestracja
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Rejestracji można dokonać w zakładce: Zaloguj się.
Po dokonaniu rejestracji należy poczekać na potwierdzenie danych firmy.
Co mam zrobić w przypadku, gdy zapomniałem hasła?
Aby odzyskać utracone hasło należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła, z pozycji logowania należy wybrać opcję „RESET PASSWORD”.
Czy mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Moje konto”.