Przejdź do treści

FAQ

Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

Podstawą do złożenia zamówienia w hurtowni internetowej jest dokonanie rejestracji na stronie unibella.pl poprzez utworzenie konta. Zakupów w hurtowni internetowej dokonujemy poprzez dodawanie interesujących nas produktów do koszyka. 

W celu złożenia zamówienia należy potwierdzić wybrane produkty na stronie koszyka, a następnie wybrać formę dostawy oraz inne szczegóły związane z realizacją zamówienia.

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Możliwe są następujące formy płatności:

za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Przy składaniu zamówienia prosimy poinformować o tym fakcie w notatce do sprzedającego.

Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer konta bankowego widoczny jest na fakturze wystawionej do zamówienia, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Gdzie należy podać dane do wystawienia faktury?

Przy składaniu zamówienia w notatce do sprzedającego należy wypisać wymagane dane lub wysłać e-maila z danymi na shop@unibella.pl podając nr zamówienia.

Ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?

Ceny podane na platformie unibella.pl, są cenami netto. Podatek VAT doliczany jest na końcu realizacji zamówienia w koszyku.

Czy mogę korzystać ze zdjęć umieszczonych na stronie unibella.pl w swoim sklepie internetowym?

Regulamin dotyczący praw autorskich wyjaśnia wszystkie zasady korzystania z materiałów zawartych na stronie.

Wysyłka i Dostawa

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia złożone przez platformę unibella.pl realizowane są według kolejności składania. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24h. Zamówienia złożone w weekendy lub święta, realizowane są w w najbliższym dniu roboczym.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Czas dostawy uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów. Państwa zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej.

Paczki do 30 kg:
40 zł za pobraniem.

Paczki wysyłane z paragonem: 40 zł.

Więcej informacji pod numerem telefonu naszej firmy :tel. +48 732 989 130

Rejestracja

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Rejestracji można dokonać w zakładce: Zaloguj się.

 Po dokonaniu rejestracji należy poczekać na potwierdzenie danych firmy.

Co mam zrobić w przypadku, gdy zapomniałem hasła?

Aby odzyskać utracone hasło należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła, z pozycji logowania należy wybrać opcję „RESET PASSWORD”.

Czy mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Moje konto”.

Back to top